FAQ

Betalingen min mislyktes, hva skjer nå?

Sannsynligvis er det en tilfeldig feil som har gjort at betalingen ikke gikk gjennom. Du kan alltid kontakte oss via e-post, chat eller telefon for å dobbeltsjekke om bestillingen din har gått gjennom eller ikke.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Du kan handle hos oss ved bruk av følgende betalingsmetoder: VIPPS, Klarna, Visa, MasterCard, debet- eller kredittkort.

Har dere prisgaranti?

Ja! På Lookglam har vi prisgaranti. For å bruke prisgarantien vår ber vi deg kontakte oss på support@lookglam.no med en produktlenke fra hjemmesiden til konkurrenten. Deretter verifiserer vi at produktet hos konkurrenten oppfyller vilkårene våre om prisgaranti.

Hvor er tilbakebetalingen min?

En tilbakebetaling kan ta opptil 2-5 virkedager etter vi har varslet betalingspartnerne våre om refunderingen.

Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Sjekk gjerne først søppelposten din, da det noen ganger hender at e-postene havner der. Dobbeltsjekk deretter om du oppga riktig e-postadresse under bestillingen. Finner du ingen ordrebekreftelse fra oss etter du har sjekket dette, er du velkommen til å kontakte oss på e-post eller via vår chat, så hjelper vi deg videre.


Når kommer pakken min?

Mange av våre produkter sendes umiddelbart fra vårt lager i Helsingborg, noe som betyr at du vanligvis mottar varene dine innen 1–3 virkedager. Enkelte produkter er tilgjengelige for forhåndsbestilling og har en leveringstid på 5 – 15 virkedager. Merk at det kan forekomme forsinkelser i forbindelse med høytider og kampanjer, men som regel sendes ordren din innen 24 timer.

Du vil motta all nødvendig informasjon i ordrebekreftelsen (sjekk gjerne spam-mappen dersom du ikke finner den). Når pakken er sendt fra vårt lager, sender vi også en e-post med sporingsnummer slik at du enkelt kan følge forsendelsen din.

 

Hvordan sporer jeg pakken min?

Den enkleste måten å finne ditt sporingsnummer på er via e-posten vi sendte ut da pakken din ble sendt fra vårt lager, alternativt kan du gjennom din medlemskonto finne sporingsnummeret ditt.

 

Jeg ønsker å kansellere ordren min, hva gjør jeg?

Kontakt oss eller via vår chat, så hjelper vi deg med å kansellere kjøpet ditt. Merk at vi kun kan avbestille eller kansellere en ordre som ikke enda er sendt fra lageret vårt. Hvis bestillingen din har blitt sendt, kan du bruke angreretten din og returnere ordren. Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 30 dager etter at du mottar bestillingen.

 

Hvordan reklamerer jeg?

Har du mottatt et skadet eller defekt produkt? Send oss gjerne en henvendelse via skjemaet vårt her. Vi hjelper deg så raskt som mulig. Vi streber alltid etter å svare på alle henvendelsene innen 1-2 virkedager.